صفحه اصلی > ویدئو : تریلر فیلم و سریال «مگامایند» را تماشا کنید؛ ابرذهن قهرمان می‌شود!

تریلر فیلم و سریال «مگامایند» را تماشا کنید؛ ابرذهن قهرمان می‌شود!

تریلر جدید فیلم و سریال «مگامایند» منتشر شد و این شخصیت شرور قرار است حالا با حفظ ظاهر پلید خود قهرمان بودن را تمرین کند. اولین انیمیشن «مگامایند» در سال ۲۰۱۰ اکران شد و ویل فرل در نقش اصلی به عنوان یک ابرشرور با مغزی بزرگ صداپیشگی می‌کرد. اگرچه «مگامایند» از نظر فنی یک فرنچایز چند رسانه‌ای شامل سه بازی ویدیویی، یک فیلم کوتاه و یک مجموعه از کتاب‌های مصور است، اما از سال ۲۰۱۱ هیچ تصویر دیگری به جز حضور این شخصیت در بازی‌های برند دریم‌ورکس مثل «دنیای اسطوره‌های دریم‌ورکس» (Dreamworks Universe of Legends) در سال ۲۰۱۹ وجود نداشته است.

سرویس پخش ویدیویی پیکاک اکنون از تریلر رسمی فیلم و سریال «مگامایند» رونمایی کرده است، که هم فیلم بلند «مگامایند علیه سندیکای نابودی» (Megamind vs. the Doom Syndicate) و هم سریال هشت قسمتی «مگامایند فوق‌العاده است!» (Megamind Rules!) را نشان می‌دهد که قرار است ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) به صورت اختصاصی از این شبکه منتشر شود.

همانطور که در تریلر نشان داده شده است، در فیلم شاهد این خواهیم بود که مگامایند (که حالا کیت فرگوسن صداپیشگی آن را برعهده دارد) پس از اولین تلاش‌هایش برای قهرمان بودن، با گروه شرور سابق خود با نام «سندیکای نابودی» درگیر می‌شود. در سریال هم او تلاش می‌کند تا با ثبت هر حرکت خود بوسیله‌ی روبات‌های هوشمندش به اولین اینفلوئنسر ابرقهرمان تبدیل شود.

جالب اینجاست که بعد از انتشار تریلر فیلم و سریال «مگامایند» طرفداران این فرنچایز از بسیاری از تغییرات و کاستی‌های قسمت جدید ابراز ناراحتی کردند. اول از همه حذف ویل فرل به عنوان صداپیشه‌ی شخصیت اصلی باعث ناراحتی طرفداران شد. بعد از آن کیفیت پایین انیمیشن یکی دیگر از نقاط ضعف‌هایی بود که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره کردند و معتقد بودند قسمت قبلی «مگامایند» که ۱۴ سال پیش منتشر شده بود از لحاظ کیفیت از نسخه جدید بهتر است.

هر آنچه درباره فرنچایز «مگامایند» شبکه پیکاک می‌دانیم

هم «مگامایند علیه سندیکای نابودی» و هم فصل کامل «مگامایند فوق‌العاده است!» که قبلا به عنوان «راهنمای مگامایند برای دفاع از شهر شما» (Megamind’s Guide to Defending Your City) اعلام شده بود قرار است به طور همزمان از اول مارس در پیکاک نمایش داده شود. با این حال، اول فیلم برای پخش طراحی شده است. «سندیکای نابودی» دنباله مستقیم فیلم ۲۰۱۰ خواهد بود و تقریبا از لحظه‌ای که مگامایند متوقف شد ادامه پیدا می‌کند و به خط داستانی سریال منتهی می‌شود.

پیکاک همچنین بازیگران کامل سریال و فیلم «مگامایند» را اعلام کرده است که هر دو شخصیت‌های یکسانی دارند. علاوه بر این که کیت فرگوسن جایگزین ویل فرل در نقش مگامایند می‌شود، لائورا پست جایگزین تینا فی در نقش روکسان ریچی خواهد شد. جاش برنر در نقش آل‌چام، مایا آئوکی تاتل در نقش کیکو موریتا، امیلی تونن در نقش لیدی داپلر، تالون واربرتون در نقش لرد نایتی نایت، اسکات ادسیت در نقش پیر، کریس سالیوان در نقش بهموت، تونی هیل در نقش مل/آقای دونات، جینین میسون در نقش کریستینو کریستو و آدام لمبرت در نقش ماکیاولین به آن‌ها می‌پیوندند.

باید دید که آیا فرنچایز «مگامایند» پیکاک موفقیت‌آمیز است یا با توجه به فاصله طولانی ساخته شدن فیلم و سریال جدید با نسخه‌های قبلی و تغییراتی که در تریلر و خبرها شاهدش هستیم، شکست خواهد خورد. عملکرد این انیمیشن می‌تواند سرنوشت جهان‌های به هم پیوسته برنامه‌ریزی‌شده بسیاری از سرویس‌های پخش را تعیین کند.

طراحی وبسایت، تولید محتوا و سئو به همراه کلی پیشنهاد و ایده برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

دیدگاهتان را بنویسید