صفحه اصلی > ویدئو : تریلر فیلم «شرور» را تماشا کنید؛ آریانا گرانده در پیش‌درآمد «جادوگر شهر آز»

تریلر فیلم «شرور» را تماشا کنید؛ آریانا گرانده در پیش‌درآمد «جادوگر شهر آز»

اولین تریلر فیلم «شرور: قسمت اول» (Wicked: Part One) منتشر شد. «شرور» بر اساس رمان گرگوری مگوایر، اقتباسی از تئاتر معروفی به همین نام و پیش‌درآمد «جادوگر شهر آز» (The Wizard of Oz) است. استیون شوارتز، آهنگساز و ترانه‌‎سرای تئاتر «شرور» برای این فیلم هم موسیقی می‌سازد که هنرمندان قابل توجهی از جمله سینتیا اریوو در نقش الفابا تروپ و آریانا گرانده در نقش گالیندا آپلند در آن بازی می‌کنند.

با وجود اینکه تریلر موزیکال «شرور» تنها یک دقیقه است، اما بخش‌های زیادی از فیلم را نشان می‌دهد و جالب است که هیچ اشاره‌ای به این واقعیت ندارد که «شرور» یک فیلم دو قسمتی است و انتظار می‌رود قسمت دوم آن در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) منتشر شود.

در اولین تریلر «شرور» شاهد چه هستیم؟

 

تریلر فیلم «شرور» از عناصر آشنا مثل کلاه سیاه نوک‌تیز الفابا یا آجرهای زرد رونمایی می‌کند. این موزیکال تبدیل الفابا به جادوگر شریر بدنام غرب را دنبال می‌کند و تمام مناطق شناخته‌شده آز از جمله مانچکین‌لند و شهر زمردی را نشان می‌دهد. هر دو لوکیشن در تریلر دیده می‌شوند، اگرچه این شهر زمردی است که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. به نظر می‌رسد در ساخت فیلم «شرور» از ترکیبی از جلوه‌های عملی و پس‌زمینه‌های CGI استفاده شده است. در همان تصاویر اولیه هم مشخص است که کارگردان جان ام چو در نشان دادن عناصر خارق‌العاده آز سنگ تمام گذاشته.

این تریلر علاوه بر اینکه به الفابا با بازی اریوو و گالیندا با بازی گرانده زمان زیادی می‌دهد، اولین تصویر رسمی از دیگر بازیگران برجسته فیلم «شرور»، یعنی جاناتان بیلی (فییریو)، میشل یئو (مادام موریبل)، و جف گلدبلوم (جادوگر) را هم نشان می‌دهد. در ابتدای تریلر صدای شخصیت گلدبلوم را می‌شنویم که داستان شهر جادویی و آلفابا را یادآوری می‌کند. در بین نماهای آز و بازیگران دیگر، تریلر «شرور» همیشه به زوج اصلی خود یعنی الفابا و گالیندا بازمی‌گردد که دوستی آن‌ها هسته عاطفی این فیلم موزیکال را تشکیل می‌دهد.

شاید برای کسانی که با تئاتر موزیکال «شرور» آشنایی دارند، هیجان‌انگیزتر از همه شنیدن ترانه‌ها و صداهای آشنا در این تریلر باشد. آوازهای اریوو در کل این تریلر شنیده می‌شود و در نت پایانی پیروزمندانه او به اوج خود می‌رسد. در یکی از ترانه‌های معروف این موزیکال به نام «غلبه بر جاذبه» (Defying Gravity) الفابا را در حال حرکت به سمت آسمان می‌بینیم. این یکی از موردانتظارترین لحظات فیلم «شرور» است و یونیورسال با نمایش آن در این تریلر به نظر می‌رسد تبلیغات بیشتری می‌کند. اینکه آیا سکانس واقعی انتظارات را برآورده می‌کند یا نه باید منتظر اکران فیلم در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) باشیم، اما این تریلر به عنوان اولین تصویر از فیلمی موردانتظار بسیار جذاب است.

طراحی وبسایت، تولید محتوا و سئو به همراه کلی پیشنهاد و ایده برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید