صفحه اصلی > راهنمای آرایش و مد و زیبایی : ۱۰ روش عالی برای افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق ژل

۱۰ روش عالی برای افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق ژل

۱۰ روش عالی برای افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق ژل

یکی از مهم‌ترین معیارهای داشتن چهره‌ی زیبا و جذاب، برخوردار بودن از لب‌های درشت و برجسته است. به این منظور، در کنار درمان‌های کلینیکی بسیاری که متخصصین زیبایی به شما ارائه می‌دهند، راهکارهای زیادی برای افزایش حجم لب بدون جراحی و تزریق فیلر یا ژل لب وجود دارد که می‌توانید با امتحان کردن آن‌ها روشی که برای شما مفید واقع می‌شود را پیدا کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، میل خانم‌ها به داشتن لب‌های حجیم و نرم پدیده‌ی جدید و غیرقابل‌ تصوری نیست که به تازگی با آن روبرو شده باشیم؛ مطالعات همواره نشان داده‌اند که داشتن لب‌های درشت و سالم به جوان‌تر نشان داده شدن چهر‌ه‌ی افراد کمک بسیار زیادی می‌کند و به همین دلیل است که این ویژگی در میان مردم، به ویژه زنان، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب از دیجی‌کالا مگ، به معرفی و بررسی روش‌های افزایش حجم لب در خانه با استفاده از محصولات و ترکیبات مختلف می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۱. از محصولات حجم‌دهنده‌ی لب استفاده کنید

همیشه لازم نیست که برای افزایش حجم لب بدون جراحی به سراغ راهکارهای سخت و دشوار بروید. حجم‌دهنده‌های لب که از نظر ظاهری شبیه به لیپ گلاس یا همان برق لب هستند با ترکیباتی که دارند می‌توانند باعث درشت‌تر و بزرگ‌تر شدن لب‌های شما شوند. این محصولات حاوی محرک‌های ملایمی چون زنجبیل، نعنای فلفلی و منتول هستند که باعث افزایش جریان گردش خون و در نتیجه حجیم شدن لب‌های شما به صورت موقتی می‌شوند. شما همچنین، با دانستن همه چیز درباره‌ی لیپ گلاس می‌توانید چهره‌ی خود را زیباتر از آنچه که هست نشان دهید.

۲. از ماساژ یخ برای حجیم‌تر کردن لب‌هایتان استفاده کنید

افزایش حجم لب بدون جراحی با ماساژ دادن هم امکان‌پذیر است. برای این کار بهتر است از یک تکه یخ استفاده کنید که باعث بالا رفتن میزان جریان گردش خون و در نتیجه بزرگ‌تر نشان داده شدن لب‌ها می‌شود. تاثیر این روش دائمی نیست اما برای زمانی که نمی‌خواهید به سراغ راهکار دیگری بروید مناسب است.

۳. از بالم‌ها و کرم‌های مرطوب‌کننده‌ی لب استفاده کنید

اگر لب‌های مرطوب و نرمی داشته باشید، تازه می‌توانید بگویید که افزایش حجم لب بدون جراحی برای شما گزینه‌ی مناسبی است. درست مانند هر بخش دیگری از صورت، لب‌ها هم برای حفظ نرمی و لطافت خود نیاز به مراقبت دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که، حداقل روزی سه بار از یک بالم یا کرم آبرسان و مرطوب‌کننده‌ی لب استفاده کنید تا لب‌هایتان سالم، براق و درشت به نظر برسند. استفاده از این محصولات می‌تواند به جذب ترکیبات دیگری که برای حجیم‌تر شدن لب‌هایتان استفاده می‌کنید، کمک کند.

یکی از ترکیباتی که می‌تواند در این موضوع به کمک شما بیاید، هیالورونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی در ساختار پوست شما وجود دارد و به آبرسانی آن کمک می‌کند. کمبود هیالورونیک اسید باعث خشکی و کاهش قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود، به همین دلیل اگر لب‌های خشک و چروکی دارید بهتر است از محصولاتی که حاوی این ماده هستند استفاده کنید.

۴. افزایش حجم لب با روغن خراطین

یکی از محبوب‌ترین روش‌های افزایش حجم لب بدون جراحی و فیلر استفاده از روغن خراطین است. این روغن که از عصاره‌ی نوعی کرم خاکی به نام « ایزنیا فتیدا» (Eisenia Fetida) گرفته می‌شود، حاوی ترکیبات مفیدی چون امگا ۳ و ۶، ویتامین E و کلاژن است و می‌تواند به افزایش حجم بخش‌های مختلف بدن، از جمله لب، کمک کند. به منظور استفاده از روغن خراطین، فقط کافی است مقداری از آن را از یک فروشنده‌ی معتبر تهیه کنید و به آرامی روی لب‌هایتان ماساژ دهید.

۵. لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید

یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن لب‌های خود را حجیم‌تر و خوش‌‌فرم‌تر کنید، لایه‌برداری لب‌ها است. این کار تمام پوست‌های مرده‌ی روی لب‌های شما را از بین می‌برد و به افزایش ماندگاری رژلب و دیگر محصولاتی که روی لب‌هایتان استفاده می‌کنید کمک می‌کند. لایه‌برداری لب‌ها با افزایش جریان خون در بافت‌ آن‌ها همراه است و همین موضوع باعث می‌شود که لب‌ها سرخ‌تر و حجیم‌تر شوند. فراموش نکنید که شما می‌توانید با امتحان کردن انواع اسکراب لب خانگی و محصولاتی که به این منظور ساخته شده‌اند، بهترین نتیجه را کسب کنید.

۶. لب‌هایتان را کانتور کنید

اگر می‌خواهید در هنگام آرایش کردن، لب‌های بزرگ و حجیمی داشته باشید می‌توانید آن‌ها را کانتور کنید. در کنار دانستن همه چیز درباره‌ی شیدینگ لب، این روش به جذاب و گیرا‌تر شدن ظاهر شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد و برای انجام آن نیازی به انجام کارهای دیگر ندارید. برای کانتور کردن لب‌هایتان می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

مرحله‌ی اول: برای اینکه لب‌هایتان برجسته و بزرگ به نظر برسد و کانتورینگ شما در بهترین حالت ممکن انجام شود باید از کرم پودر یا کانسیلر خود روی لب بالا و پایین‌تان بزنید. این کار به افزایش ماندگاری آرایش لب‌هایتان هم کمک خواهد کرد.

مرحله‌ی دوم: حالا باید با استفاده از یک مداد با رنگ مناسب خط لب بکشید. فراموش نکنید که خطی که کشیده‌اید باید دقیق و در عین حال نرم باشد و نباید بیش از حد به بیرون لب‌هایتان برود. انتخاب رنگ مداد کاملا به خودتان بستگی دارد اما بهتر است با توجه به رنگ پوستتان آن را انتخاب کنید. درست وسط لب‌ پایینی خود یک خط عمودی بکشید تا لب‌هایتان قلوه‌ای به نظر برسد.

مرحله‌ی سوم: وقتی کانتورینگ لب‌هایتان به اتمام رسید، به سراغ استفاده از رژلب موردعلاقه‌‌ی خود بروید. برای زدن رژلب بهتر است از یک براش استفاده کنید تا بتوانید به خوبی آن را با خط لبتان در هم محو کنید. در صورت علاقه می‌توانید برای کامل شدن کارتان از لیپ‌ گلاس هم استفاده نمایید.

۷. افزایش حجم لب با عسل و شکر قهوه‌ای

ماسک لب عسل و شکر قهوه‌ای می‌تواند به عنوان یک اسکراب طبیعی به از بین بردن پوست‌های مرده‌ی روی لب‌ها و افزایش جریان گردش خون در آن‌ها می‌شود. این ماسک به حجیم‌ و درشت‌تر شدن لب‌هایتان هم کمک خواهد کرد و فقط کافی است مقداری از آن را به آرامی روی لب‌های خود بمالید و بعد آن را با آب گرم بشویید.

۸. افزایش حجم لب با فلفل و روغن زیتون

یکی از بهترین راه‌های افزایش حجم لب طبیعی استفاده از ترکیب فلفل هندی و روغن زیتون است. این روش هم مانند راهکارهای دیگر دائمی نیست اما اگر پوست حساسی نداشته باشید برای یک مدت کوتاه می‌تواند کارآمد باشد. برای داشتن این ترکیب کافی است یک سوم قاشق چای‌خوری فلفل هندی را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و آن را برای چند دقیقه روی لب‌های خود قرار دهید.

۹. افزایش حجم لب با دارچین و وازلین

یکی از کارهای جالب و کارآمدی که می‌توانید در جهت افزایش حجم لب‌های خود انجام دهید، استفاده از ترکیب دارچین و وازلین است. درحالیکه وازلین باعث مرطوب شدن لب‌هایتان می‌شود، دارچین به عنوان یک محرک ملایم حجم آن‌ها را افزایش می‌دهد. برای افزایش حجم لب با وازلین و دارچین کافی است ۱ قاشق غذاخوری روغن یا پودر دارچین را با نصف همان قاشق وازلین مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را برای چند دقیقه روی لب‌هایتان بگذارید و سپس پاک کنید.

۱۰. افزایش حجم لب با ورزش صورت

ورزش دادن صورت می‌تواند تا حد زیادی به حجیم و برجسته شدن لب‌های شما و از بین بردن چین‌وچروک‌های آن کمک کند. چند تکنیک مختلف برای بکارگیری این راهکار وجود دارد که در زیر آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

  •  لب‌هایتان را به شکل حرف O در بیاورید، آن‌ها را به صورت اغراق‌آمیز به سمت جلو حرکت دهید و چند ثانیه نگه دارید. این تمرین را حدود ده بار در روز انجام دهید تا لب‌هایتان حجم پیدا کنند.
  • لب‌های خود را با انگشت اشاره و شست خود بگیرید و به سمت جلو بکشید. سپس اطراف لب‌هایتان را به آرامی نیشگون بگیرید، این کار به افزایش جریان گردش خود در لب‌ها و حجیم شدن آن‌ها کمک خواهد کرد.
  • لب‌هایتان را به حالت غنچه در بیاورید و آن‌ها را ۱۰ ثانیه به همین صورت نگه دارید. این حرکت را چندین بار در روز و به طور مداوم انجام دهید.

سخن آخر

اگر به افزایش حجم لب بدون جراحی و فیلر علاقه‌مند هستید و برای روش‌های دیگر آمادگی ندارید، راهکارهایی که در این مطلب گفتیم می‌توانند تا حدود زیادی به شما کمک کنند. اما بهتر است بدانید که هیچ یک از این روش‌های افزایش حجم لب دائمی نیستند و در بلند مدت شما را خسته می‌کنند. با این حال همه‌ی راهکارهای گفته شده ارزش امتحان کردن را دارند؛ چرا که می‌توانند لبهایتان را جذاب‌تر و حجیم‌تر از حالت عادی خود نشان دهند.

طراحی وبسایت، تولید محتوا و سئو به همراه کلی پیشنهاد و ایده برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

دیدگاهتان را بنویسید